דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אטרקציות לחובבי המים 

מאת    [ 19/01/2011 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 3153 פעמים ]

אטרקציה משולבת מים היא בילוי נפוץ באקלים החם השורר במדינת ישראל. מקומות שונים ברחבי הארץ מציעים אטרקציות שונות לחובבי המים.

אטרקציות לחובבי מים בצפון

אזור הצפון שופע באטרקציות המיועדות לחובבי מים. מרכז דוגל הוא מרכז נופש שכולל את חוף גולן, חוף דוגית ופארק המים של הלונה גל השוכנים כולם על חוף ימה של הכינרת. בפארק המים ניתן למצוא אין ספור מתקני ושעשועי מים המותאמים לגילאים שונים. מלבד פארק המים המקום מציע גם אטרקציות שונות של ספורט ימי. בחודש יולי שעות הפתיחה של המרכז הן 9:30-18:00. בימי חול בחודשים אפריל, מאי, יוני, ספטמבר, אוקטובר שעות הפתיחה 9:30-16:00 בתיאום טלפוני בלבד ובימי שישי, שבת וחג שעות הפתיחה של האתר הן: 9:30-16:00. יש במקום גם שירותים, שולחנות לפיקניק ומסעדה.

מתחם חוף צמח שנמצא אף הוא על שפת הכינרת מציע חוף רחצה, פארק מים, ספורט ימי וקמפינג. במקום ניתן למצוא בין השאר סקי מים, רכיבה על אופנוע ים, קיאקים, אבובים ועוד. פארק המים כולל בין השאר בריכת שחיה, בריכה לפעוטות ומגלשות מים. שעות הפתיחה של האתר הן: 9:00-17:00.

אומנם האתרים המוכרים ביותר לשיט קיאקים בצפון הם הכנרת ונהר הירדן אך שיט על קיאקים ופעילות ימית נוספת ניתן למצוא גם במקומות אחרים בצפון. במרכז הקיאקים קיאקי ראש הנקרה ניתן למצוא שיט ביאכטות, צלילה עם שנורקלים, שיט קיאקים לכיוון נקרות ראש הנקרה והפעלות מים נוספות כך שניתן למצוא במקום פעילויות המתאימות לטווח רחב של גילאים. הפעילות במקום מתקיימת אומנם בכל הימים בשנה אך יש לתאם את הביקור מראש. קיימת גם אפשרות בתיאום מראש ללינת שטח במקום.

במתחם טרק ים שעל חוף אכזיב תוכלו למצוא פארק מים וכן פעילויות כגון צלילה, אומגה לתוך הים, שיט בסירות טורנדו ועוד. המקום פתוח במשך כל ימות השנה.

אטרקציות לחובבי מים באילת

באילת שסמוכה לחוף הים האדום ניתן למצוא לא מעט אטרקציות הכוללות מים. אחת האטרקציות הפופולאריות ביותר באילת בשנים האחרונות היא ריף הדולפינים. אחת האטרקציות הייחודיות הקיימות בריף היא צלילה עם דולפינים בסביבת מחייתם הטבעית בליווי מדריך מוסמך. חשוב לציין שהצלילה מוגבלת לילדים מגיל 8 ומעלה. האתר עצמו מותאם גם לגישה לבעלי מוגבלויות ויש ברשות האתר גם כסאות מיוחדים שמאפשרים להגיע עד לתוך המים. המקום פתוח במשך כל ימות השנה מלבד יום כיפור וימי הזיכרון, מומלץ גם להזמין מקום מראש לביקור.

 אתר אטרקציות נוסף באילת הוא חוף חנניה שמציע התנסות בסוגים רבים של ספורט ימי. בחוף חנניה ניתן למצוא סירות פדאלים, אבובים, קיאקים, סירות עם מנוע לנהיגה עצמית, אופנועי ים, מצנחי ים וסקי מים. במקום ישנו חוף רחצה מסודר והוא פתוח במשך כל ימות השנה בתיאום מראש.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב